Szkolenia
Oferując klientom programy rozwojowe, szkolenia i warsztaty nasi trenerzy kładą nacisk na trzy kluczowe dla rzeczy. Po pierwsze każda aktywność jest projektowana po wcześniejszym zbadaniu potrzeb, rozmowie na temat otoczenia firmy i sytuacji wewnątrz. Po drugie każdy warsztat opiera się na odpowiednio dobranych ćwiczeniach i informacji zwrotnej. Po trzecie we prowadzonych szkoleniach i warsztatach nie boimy się implementować kreatywnych technik, narzędzi i rozwiązań. Już same warsztaty są kopalnią wiedzy i gotowych rozwiązań do zaimplementowania w życiu i biznesie.
AKADEMIA LIDERA PRODUKCJI
Wszystkie systemy i idee zarządzania produkcją opierają się na podstawowej zasadzie: zaangażowaniu ludzi. Kluczową postacią staje się kierownik średniego szczebla zarządzania, którego przysłowiowa pozycja pomiędzy młotem i kowadłem bywa trudna i nie zawsze do pozazdroszczenia. Można powiedzieć, że załoga produkcyjna tworzy ustrukturyzowany zadaniowo zespół. Aby być w psychicznym stanie mobilizacji, aby „wałczyć” z codziennymi problemami, muszą oni utożsamiać się z celem i znać jego rangę, potrafić też poprowadzić za sobą ludzi.
Celem projektu szkoleniowego jest rozwinięcie umiejętności obecnych i przyszłych liderów zespołów produkcyjnych, którzy dzięki poznanym metodom i technikom będą potrafili motywować i angażować pracowników do rozwiązywania bieżących problemów oraz ciągłego doskonalenia ich środowiska pracy.
POSZUKIWANIA Z SUKCESEM, CZYLI REKRUTACJA NA 5+
Co wpływa na sukces firmy i efekty biznesowe? Odpowiedź jest prosta i bez wątpienia chodzi o ludzi, którzy pracują w organizacji – odpowiednich ludzi. Kim są Ci odpowiedni? Dlaczego tak często rekrutacyjne decyzje są porażką, a ludzie odchodzą po okresie próbnym? Bez wątpienia odpowiedni ludzie to tacy, którzy pasują do firmy, szefa i całego zespołu. Wykazują chęć do pracy, wysoką motywację, są odpowiedzialni i nie rezygnują już po 3 miesiącach. Tacy właśnie ludzie są skarbem dla organizacji i wpływają na jej sukces. Tylko ja zrekrutować tych odpowiednich?Kluczem jest zrekrutowanie takich osób, które swoich zachowaniem pasują do zachowań pożądanych przez pracodawcę. To możliwe jest m.in. dzięki metodzie Maxie DISC, którą poznasz na szkoleniu.
Korzyści dla uczestników po szkoleniu:
– zwiększenie trafności jeśli chodzi o dopasowanie kandydatów do oferowanych stanowisk,
– skuteczniejsze prowadzenie procesu rekrutacji opartego o konkretne wskaźniki,
– nabycie umiejętności rozpoznawania stylów zachowań kandydatów i odniesienia ich do wymagań szukanego stanowiska,
– optymalizacja narzędzi do selekcji kandydatów,
– nabycie umiejętności analizy CV oraz prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
– otrzymanie praktycznych narzędzi pozwalających zminimalizować ryzyka projektu rekrutacyjnego, związanego z zatrudnianiem nieodpowiednich osób.
ODKRYJ STYL DZIAŁANIA SWOICH PRACOWNIKÓW I SIĘGNIJ PO KLUCZ DO EFEKTYWNIEJSZEGO ICH MOTYWOWANIA I ZARZĄDZANIA
Skąd się biorą problemy w komunikacji z podwładnymi? Dlaczego z jednymi tak łatwo się dogadać, delegować zadania i motywować, a z innymi wręcz odwrotnie? Problemy i przeszkody te utrudniają lub czasem uniemożliwiają wręcz efektywne zarządzanie zespołem. Wierzę, że możnate bariery zlikwidować. To na co mamy wpływ i czego możemy się nauczyć to style zachowań – swoje i pracowników, a co za tym idzie sposób ich motywowania.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
– wiedzieć jak się zwiększyć motywacje pracowników, rozwiną umiejętności komunikacyjne oraz zbudują postawę otwartą, opartą na autentycznej komunikacji;
– umieć rozpoznawać style zachowań podwładnych i wyciągać wnioski;
– efektywniej zarządzać pracownikami;
– będą lepiej rozumiani przez podwładnych, a tym samym będą mieć większy wpływ na nich;
– efektywniej przydzielać zadania pracownikom zgodnie z ich stylami działania.
ZMIANA NA DOBRE...CZYLI ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
W dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie realia rynku wymuszają sprawne i szybkie dostosowywanie się do otoczenia, umiejętność akceptowania zmian, podążania za nimi i zarządzania jest kluczową umiejętnościśą.
Wdrażanie zmian w organizacji jest jednym z najtrudniejszym elementów zarządzania, gdyż ,,odbywa się na żywym organizmie” – na i dzięki ludziom. Aby odnieść sukces w zarządzaniu zmianą najpierw należy ją zrozumieć i mechanizmy z nią związane, a następnie skutecznie je implementować, komunikować. Nie mniej ważne jest również odpowiednio przeprowadzony proces adaptacyjny.
Dlaczego jedni tak łatwo przechodzą przez zmianę, a inni tkwią w niej miesiącami? Wierzę, że kierownicy są w stanie pomóc jednym i drugim, tym samym lepiej przygotować się i zespół do zmiany. Jest to możliwe dzięki poznaniu stylów zachowań – swoich i pracowników, a co za tym idzie reakcji na zmianę i sposobu przechodzenia przez nią.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
– znać i rozumieć mechanizmy dynamiki zmiany; v znać fazy reakcji na zmianę i emocje, które towarzyszą na poszczególnych etapach;
– lepiej, w partnerski sposób radzić sobie z trudnymi reakcjami na zmianę;
– lepiej i skuteczniej komunikować zmianę;
– umieć rozpoznawać style zachowań podwładnych i wyciągać wnioski związane z ich reakcjami na zmianę;
– efektywniej zarządzać pracownikami w okresie zmiany.
W SWOJEJ OFERCIE MAMY RÓWNIEŻ SZKOLENIA Z ZAKRESU IT:
“Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL” ”
„ITIL® Foundation”
„PRINCE2®”
,,AGILEPM”
„Zwinne prowadzenie projektów w oparciu o Scrum”
„Jak budować efektywne zespoły scrumowe”
PRODUCT OWNER
SCRUM MASTER
AUTO CAD
MS OFFICE
Poznaj całą naszą ofertę
Szkolenia
Oferując klientom programy rozwojowe, szkolenia i warsztaty nasi trenerzy kładą nacisk na trzy kluczowe dla rzeczy.
Po pierwsze każda aktywność jest projektowana po wcześniejszym zbadaniu potrzeb, rozmowie na temat otoczenia firmy i sytuacji wewnątrz.
Coaching
Wg Roberta Dilts`a, coaching polega na wydobywaniu mocnych stron ludzi, pomaganiu im w omijaniu osobistych barier i ograniczeń w celu osiąganiu celu, a także ułatwienia im bardziej efektywnego funkcjonowania w zespole.
Doradztwo Personalne
Doradztwo personalne, które oferujemy Naszym klientom oparte jest na wieloletnim doświadczeniu i praktyce Naszych konsultantów. Oferta obejmuje takie obszary, jak: rekrutacja i selekcja, budowa struktur i procedur HR, …
Diagnoza
Podczas warsztatów i coachingów wykorzystujemy m.in. narzędzie Maxie DISC, które jest modelem badania stylów ludzkich zachowań. Model MaxieDISC zakłada, że istnieją 4 style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać.
LEGO® SERIOUS PLAY®
Metoda LEGO® SERIOUS Play® jest techniką wyzwalającą kreatywność, ułatwiającą myślenie, komunikację i rozwiązywanie problemów całych organizacji, zespołów oraz jednostek
Design Thinking
Design Thinking to usystematyzowane podejście do procesu innowacji. Celem tej metody jest kreowanie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań m.in. w postaci: nowych produktów, innowacyjnych technologii, usług, procesów a nawet modeli biznesowych.